גולשים כותבים »

תאילנד, ארץ הפינוקים והרוגע

השוואת מחירים מלונות בעולם

הוסיפו את העסק שלכם לאתר - חינם

תאילנד, ארץ הפינוקים והרוגע. מקסימה!!

תאילנד, ארץ הפינוקים והרוגע. מקסימה!!.

כל מי שרוצה נופש/ים/אוכל טוב/מסג'ים/פינוקים/בילוים וכדומה מוזמן לגן העדן הטרופי תאילנד.
לטיול יצאנו שני זוגות, בטיסת אל על לבנגקוק ומשם טיסת המשך עם "תאי אייר"  לפוקט .
  לאחר הרבה שעות טיסה התמקמנו במלון "פאטונג ביץ" הקרוב לים (מיקום מצויין, לא יקר ומעולה). לאחר התארגנות קצרה יצאנו לטיול ברחוב הראשי של פוקט "בנגלה" , הרבה זימה, רעש, מוסיקה ובירות. למחרת יצאנו לשייט "סי קאנו" למפרציו הקסומים של הימה הכחולה, ביקרנו באי של ג'ימס בונד, הרבה קפיצות למים נופים מרהיבים וכיף גדול
thailand-tour-trip-1

בערב יצאנו למופע צבעוני ומרשים הנקרא:"פנטזיה" (עלות 60$ ) הכולל ארוחת ערב - לאוכלי כשר יש בעיה .

עם בוקר יצאנו לטיול שייט לעבר האי קופי פי (Phi Phi ) , בין מפרציו הקסומים ירדנו לצלילה ושחיה עם שנורקלים. חופים משגעים אווירה מיוחדת ללא זכר לצונאמי שהכה קשות באזור זה.

לאחר 4 ימים באי הקסום יצאנו בטיסה לבנגקוק. התמקמנו במלון Royal Benja , עם ערב יצאנו לשוטט ברחוב Kawasan  מרכז החיים של הצעירים התרמילאים (ובבית חב"ד ) . חייבם לאכול שם patai !

שהינו בעיר 3 ימים , עיר צפופה ומזוהמת, אבל חובה ! להתרשם מהמקדשים המדהימים,  ארמון המלך, להתרשם מהסגידה לבודהה בכל מקום. שייט בנהרות ובמיוחד בשוק הצף. לא לפספס את שוק הפרחים ומסעדת Sea Food Market . קניות ניתן לעשות בקניון הגדול MBK.

לאחר 3 ימים יצאנו בטיסת פנים לכיוון הצפון, לאחר טיסה של כ- שעה וחצי נחתנו בצ'אנג ראי.

לנו במלון La luna ומשם יצאנו לשוטט בעיר וסביבותיה, עשינו מסע פילים אצל שבט הקארן, ביקרנו אצל שבטי ארוכות הצוואר והתוודענו לצורת החיים המיוחדת , אמנם ממוסחרת אבל אוטנטית להפליא. יצאנו לעבר משולש הזהב (תאילנד, בורמה ולאוס) ושטנו בנהר המקונג (מלחמת וייטנאם) לכיוון האי דונג סאו שבלאוס.

לחובבי הטבע מאוד מומלץ לבקר בגני המלכה האם דוי טונג המרשימים ביופיים, פנינת טבע אמיתית עם עיצובים מרשימים של פרחים, צמחיה, אבנים ומזרקות מים.

כעבור יומיים נסענו לעיר השכנה צ'אנג מאי, בדרך עצרנו במקדש המדהים ביופיו הרי הוא המקדש הלבן.

העיר יפה, כייפית, שקטה ונחמדה מאוד, עם הרבה אווירה ובמיוחד שוק הלילה הססגוני.

יצאנו לחזות במופע פילים מרשים בחוות Mae ping משם לחוות הסחלבים, הפרח הלאומי של תאילנד.

לחובבי הטבע מאוד מומלץ לצאת לטיול בדוי אינטנון , הר הגבוהה בתאילנד 2590 מ' , במקום מפל מים מדהים , יערות גשם והרבה טבע בהתגלמותו. הצפון הוא פשוט מקסים !

חזרנו לארץ לאחר 15 יום מלאי חוויות, במדינה המופלאה תאילנד. מדינה שניתן ליהנות בה מהכול במחירים זולים מאוד.

טיפים:

לקחת מעט מאוד בגדים , הקניות בתאילנד הם חובה (גם אם לא רוצים פשוט נשאבים לזה)  זול  בצורה מדהימה.

לעשות הרבה מסג'ים בעלות ממש מצחיקה, Foot Massage  בעלות של 200 באט לשעה (כ- 22 ₪) שלא לדבר על מסג' שמנים תאילנדי ועוד....

כל מחיר שמציעים לכם פשוט לחלק ל- 2 !! ככה המסחר בתאילנד עובד. תתרגלו לזה מהר מאוד
תהנו
    thailand-tour-trip-3        טיול בתאילנד        תמונות מהטיול       .